Motor winterstalling verwarmd

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Plaats reactie
Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Motor winterstalling verwarmd

Bericht door appieabc » 03 jan 2015, 14:19

(geplaatst met toestemming van Eric)


Motor winterstalling verwarmd.

In deze beveiligde loods in krommenie kun je de aankomende wintermaanden je motor stallen , de loods is verwarmd en er is stroom aanwezig om eventueel een druppel lader aan te sluiten.

Kosten : voor een normale motor 35 euro per maand , voor een brede motor (met koffers e.d.) 45 euro per maand , inclusief stroomgebruik druppel lader.


Graag pb of appen voor meer info.

Wees snel want vol = vol.

Groetjes
Martin


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Schagerbrug
Berichten: 122
Lid geworden op: 18 jan 2015, 16:55

Re: Motor winterstalling verwarmd

Bericht door Schagerbrug » 18 jan 2015, 17:27

ik heb geen toestemming van erik maar ik heb ook caravan en motorstalling tussen Alkmaar en Den Helder en er staan al een aantal motoren waaronder een gw met zijspan.
ik heb nog plaats vrij voor 1 camper/ caravans een aan aantal motoren.

Gebruikersavatar
1e goldwing
Berichten: 117
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:07
Type Goldwing: GL1800
Locatie: hoogerheide
Contacteer:

Re: Motor winterstalling verwarmd

Bericht door 1e goldwing » 19 jan 2015, 05:52

voor de motor stalling kan je ook bij windhouse terecht voor 25 euro pm inch stroom en lader


mvgr erik
Goldwing 2021

Gebruikersavatar
Waldorf & Statler
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 mei 2012, 18:22
Type Goldwing: GL1500

Re: Motor winterstalling verwarmd

Bericht door Waldorf & Statler » 19 jan 2015, 10:28

Als iemand nog een stalling zoekt in Alphen aan den Rijn, ik heb een beveiligde ruimte gehuurd waar de GW en Mustang gestald staan maar er kan zeker nog 1 GW bij, stroom is aanwezig, tarief bespreekbaar.
Here we go again.... Taking the long way home

Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: Motor winterstalling verwarmd

Bericht door appieabc » 19 jan 2015, 15:36

Schagerbrug schreef:ik heb geen toestemming van erik maar ik heb ook caravan en motorstalling tussen Alkmaar en Den Helder en er staan al een aantal motoren waaronder een gw met zijspan.
ik heb nog plaats vrij voor 1 camper/ caravans een aan aantal motoren.

fijn voor je je bent ook al heeel lang lid van het forum dus zal je de omgang en regels wel veel beter weten succes met het zoeken naar een goldwing ik hoef niet te zoeken ik heb er al een tot de volgende vlgde clubmiddag

Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 247
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bilzen

Re: Motor winterstalling verwarmd

Bericht door Goldwingpoes » 19 jan 2015, 16:26

Motor stalling met stroom en verwarming okee, maar hoe zit dat met de verzekering v/d gestalde voetuigen (brand en andere)????????

Josse
Don't dream your life ....Live your dreams !

Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: Motor winterstalling verwarmd

Bericht door appieabc » 19 jan 2015, 21:25

eigenlijk een heel goede vraag ik ga er al twee jaar vanuit dat onze huisverzekkeraar (all risk) dit vergoedt de wing staat daar in een door brandweer veilig verklaardt pand en staat er beter als buiten langs de straat dus zolang die niet in een illegale wiskeystokerij staat??maar zal ze eens contacten en de eigenaar van de loods ook .
en als ik een zeker antwoordt heb kom ik er op terug

Gebruikersavatar
Frankjj01
Berichten: 724
Lid geworden op: 09 dec 2010, 12:15
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Heerhugowaard

Re: Motor winterstalling verwarmd

Bericht door Frankjj01 » 19 jan 2015, 21:33

Je moet hier zeker naar onderstaan.
Ik heb zelf een caravanstalling gehad, maar was wél verantwoordelijk voor schade door brand of diefstal na inbraak voor de caravans die er stonden.
Dit heeft te maken met het feit dat je verhuurder bent. Als het gratis zou zijn, dan wordt het een ander verhaal.

Jouw verzekeraar kan dus weigeren uit te betalen bij bijvoorbeeld brand ! Die wijst gewoon heel vrolijk naar de verhurder.
En dan maar hopen dat de verhuurder wel verzekerd is voor deze objecten ( of zelf veel geld heeft om jou te betalen bij verlies van je wing.
Frankies Law : Wie wil zoekt mogelijkheden, wie niet wil zoekt smoesjes

Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: Motor winterstalling verwarmd

Bericht door appieabc » 20 jan 2015, 16:38

si si zo n soort antwoordt kreeg ik telefonisch ""als er een dader is gaan we die aansprakelijk stellen en als het overmacht wordt kan uw het bij het waarborgfonds,
claimen .en vlgs telefoontutel is overmacht niet verhaalbare schade, dus de schade wordt betaalt mits er geen brandstichting heeft plaatsgevonden.wacht de voorwaarden even schriftelijk af en ga er vanuit dat de loods er al jaren staat en nog vele jaren zal staan,de wing staat droog en warm das beter als koud en nat onder een zeil {de wintermaanden dan} overigens wist die mevroj me a passant wel even te melden dat dit ook voor de verzekering van de loods geldt,als een onverlaat daar de boel in de hens zet zal de onverlaat zn verzekering aansprakelijk gesteld worden. geen verzekering ?? schijnt ook een waarborgfonds voor te zijn .ik heb gelukkig geen ervaring met dit fonds maar ga ervan uit dat de wing gewoon over een dikke maand weer buiten speelt.


PS hij staat ook wel ens gewoon buiten in de binnenstad van amsterdam.

KvH
Berichten: 343
Lid geworden op: 21 mei 2014, 20:04
Type Goldwing: GL1800

Re: Motor winterstalling verwarmd

Bericht door KvH » 21 jan 2015, 09:24

Ik heb zelf een stalling/opslag in de buurt van m'n werk gehuurd, qua verzekeringen aangemeld bij m'n eigen inboedelverzekering en doorgegeven dat er in de winterperiode soms een motor staat.
Stalling is beveiligd met alarm, verwarmd en de inhoud is dus gewoon verzekerd.

Alles bij elkaar heeft er de afgelopen 4 jaar nog geen 6 weken een motor in gestaan, omdat ik er liever op rij dan 'm in de stalling zet :lol:
De Goldwing heb ik nog geen jaar, die heeft de stalling helemaal nog niet van binnen gezien. :mrgreen:

Over aansprakelijkheid voor de verhuurder van een stalling: dit kun je uitsluiten in de huurovereenkomst.

Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: Motor winterstalling verwarmd

Bericht door appieabc » 22 jan 2015, 11:07

zal geen reclame maken maar denk dat we dezelfde verzekering hebben kreeg schriftelijk bericht dat er qua motorverzekering alles in orde is als de wing daar staat echter was het verzekering technisch? eenvoudiger als ik vermelde dat de motor in de stalling stond heeft vooral te maken met de andere gemeente {plaats} en afhandeling dus gauw maar weer rijden ipv .

Schagerbrug
Berichten: 122
Lid geworden op: 18 jan 2015, 16:55

Re: Motor winterstalling verwarmd

Bericht door Schagerbrug » 30 jan 2015, 08:33

appieabc schreef:
Schagerbrug schreef:ik heb geen toestemming van erik maar ik heb ook caravan en motorstalling tussen Alkmaar en Den Helder en er staan al een aantal motoren waaronder een gw met zijspan.
ik heb nog plaats vrij voor 1 camper/ caravans een aan aantal motoren.
fijn voor je je bent ook al heeel lang lid van het forum dus zal je de omgang en regels wel veel beter weten succes met het zoeken naar een goldwing ik hoef niet te zoeken ik heb er al een tot de volgende vlgde clubmiddag
:D

Plaats reactie